My Brute Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in
Registration DOES NOT need an email verification.
Welcome to the biggest MyBrute forum on the internet.
Look at the sections' stickies: you'll find there everything you need to know about the game!

 

 Beware of "Bukowski"

Go down 
2 posters
AuthorMessage
aimless628
* * * * * *
* * * * * *



Posts : 100
Join date : 2010-05-03
Age : 30

Beware of "Bukowski" Empty
PostSubject: Beware of "Bukowski"   Beware of "Bukowski" Icon_minitimeFri 18 Feb 2011, 07:01

Look what this bukowski guy http://muxxu.com/u/Bukowski send me this private message, he ratted on me cause i beat him in final2 of a freaken padawan tourny http://labrute.muxxu.com/fight/146174140?chk=ddb3
salut, je t'annonce que tu as gagné ton tournoi face à la mauvaise personne, je vois que tu multi multi multi compte et que tu inscris bcp de brutes dans le mm tournoi ce qui est bien sûr interdit.
j'ai perdu en finale contre toi je suis donc très mécontent
j'ai chopé tous les screens qu'il fallait, ne t'étonnes pas si tu ne peux plus jouer d'ici peu de tps
la meilleure journée possible !

After receiving this message I receive a 2nd message from admin
Vous avez reçu un avertissement pour la raison suivante : Non respect des CGU. Il semblerait que vous ayez plusieurs comptes, ou pratiquiez des échanges de comptes, on en avertit quelques uns pour passer le message à la totalité... Comme l'indiquent clairement les Conditions Générales d'Utilisation du site, que vous avez confirmé avoir lues et acceptées lors de votre inscription, la limite se situe à un compte par personne physique. Merci de supprimer dans les plus bref délais les comptes en surplus pour n'en garder qu'un seul. S'il s'avère que vous n'êtes toujours pas en règle, les administrateurs procéderont à une vérification et si besoin se chargeront de supprimer vos comptes en trop pour vous. En contrepartie vous ne conserverez sans doute pas le meilleur compte... Merci de faire le nécessaire et de prendre connaissance du règlement du site pour éviter tout futur désagrément. L'équipe de la modération.

Just look out for this little biach Bukowski
Back to top Go down
Rico
Forum Mod
Forum Mod
Rico


Posts : 2620
Join date : 2009-10-28
Age : 39
Location : Germany

Beware of "Bukowski" Empty
PostSubject: Re: Beware of "Bukowski"   Beware of "Bukowski" Icon_minitimeFri 18 Feb 2011, 07:18

it is good to know
but usualy Admins never contact you. they just bann and block and never inform the account owner about it. and the only way to contact one of them is the Support link, not through your Profile.
are you sure that the second massege was from an admin???

but anyway , it is good to know , he might be someone who knew a Moderator in muxxu and ask the Mod to warn you...
Back to top Go down
 
Beware of "Bukowski"
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
My Brute Forum :: My Brute :: Muxxu Version-
Jump to: