HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Registration DOES NOT need an email verification.
Welcome to the biggest MyBrute forum on the internet.
Look at the sections' stickies: you'll find there everything you need to know about the game!

Share | 
 

 Congratz Eva force on Brutal Legend!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Cowdude179
* * * * * * * * * *
* * * * * * * * * *


Posts : 1175
Join date : 2009-09-01
Age : 25
Location : England

PostSubject: Congratz Eva force on Brutal Legend!   Fri 23 Oct 2009, 19:59

Grats to whoever owns Eva force cheers! I'm guessing mystorage?? Anyways congratz!!! Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.ffdfdffff.mybrute.com
invertioN
* * * * * *
* * * * * *


Posts : 144
Join date : 2009-07-11
Age : 26
Location : Bulgaria

PostSubject: Re: Congratz Eva force on Brutal Legend!   Fri 23 Oct 2009, 20:01

congratz dude
Back to top Go down
View user profile http://bulgarian-kreedz.net/
urallus
* * * * * * * * * *
* * * * * * * * * *


Posts : 1310
Join date : 2009-06-20

PostSubject: Re: Congratz Eva force on Brutal Legend!   Fri 23 Oct 2009, 20:01

yes, mystorage owns both eva and zuespower :)

first BL on mybrute without pass Razz
Back to top Go down
View user profile
BobTheBear
admin
admin


Posts : 4056
Join date : 2009-05-15
Location : Scotland!

PostSubject: Re: Congratz Eva force on Brutal Legend!   Fri 23 Oct 2009, 20:02

urallus wrote:
first BL on mybrute without pass Razz

Nope.

http://jgxxf12.mybrute.com/cellule

Hit BL quite a while back ....

_________________
Back to top Go down
View user profile
urallus
* * * * * * * * * *
* * * * * * * * * *


Posts : 1310
Join date : 2009-06-20

PostSubject: Re: Congratz Eva force on Brutal Legend!   Fri 23 Oct 2009, 20:06

BobTheBear wrote:
urallus wrote:
first BL on mybrute without pass Razz

Nope.

http://jgxxf12.mybrute.com/cellule

Hit BL quite a while back ....

oh yeah...

forgot about her
Back to top Go down
View user profile
mystorage
* * * * *
* * * * *


Posts : 94
Join date : 2009-04-21

PostSubject: Re: Congratz Eva force on Brutal Legend!   Sat 24 Oct 2009, 01:29

thanks cowdude and to all the praises of the forum members.. eva-force just got lucky... now it is time to move on with the spanish site.

yep, she is second with BL ranking if that happens but she is the current numero uno and highest free brute in the kingdom.

the good thing is that eva-force can always be played by anyone even after i retire...

cheers! lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Congratz Eva force on Brutal Legend!   Today at 19:03

Back to top Go down
 
Congratz Eva force on Brutal Legend!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Vortex-maria become brutal legend(Beat biceuri)
» Clan * BruTaL LeGeNd *
» What do you think happens when you reach Brutal Legend?
» Muxxu Brutal legend !
» Sell level 253 in .es brutal legend

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
My Brute Forum :: My Brute :: General Discussion-
Jump to: